سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراح عمل لیپوساکشن را چگونه انجام میدهد؟

نحوه انجام عمل لیپوساکشن (مکش چربی)
عمل مکش چربی ( لیپوساکشن ) برای کاندیداهای مناسب و در صورتی که جراحان واجد شرایط آن را انجام دهند روشی بی خطر و بسیار رضایت‌بخش است. هر تکنیک مکش چربی ( لیپوساکشن ) در وهله اول مستلزم ارزیابی دقیق وضعیت جسمانی شما، از جمله رنگ پوست و فرم قسمت هایی است که می خواهید اصلاح کنید. شکل اندام هر فرد با دیگری متفاوت است. بنابراین با هر مورد مکش چربی باید بصورت فردی رو به رو شد.

پیش از جراحی، جراحتان با کشیدن خط یا علامت گذاری، نواحی ای را که باید عمل شود مشخص میکنند ( در حین عمل، نحوه خوابیدن شما، تورم و مایعاتی که در تکنیک های تورمی به کار می رود سبب می شوند که نیمرخ این نواحی تغییر کند).

اگر جراحتان از تکنیک های تورمی به کار برد نواحی ای که باید مکش در آنها انجام شود ابتدا پر از مایع می‌کنند. این مایع سبب بی حس شدن ناحیه، انقباض شریانها، و متورم شدن سلولهای چربی میشود. وقتی که ناحیه کش امد، کانولی به اندازه مناسب را از برش های کوچکی که در محل های دقیق زده شده است داخل می کنند. وقتی کانول به زیر سطح پوست رفت و وارد ناحیه ذخیره چربی موضعی شد، حرکت کنترل شده به جلو و عقب چربیهای زیر پوست را آزاد می‌کند و میمکد تا به آن ناحیه شکل جدیدی داده شود.
برای کسب اطلاعات کامل تر به وب سایت ما مراجعه نمایید
http://jarahezibai.ir
http://www.jarahezibai.ir/fa/انواع-دیگر-جراحی-زیبایی/پیکرتراشی
http://www.jarahezibai.ir/fa/جراحی-شکم/لیپوساکشن