سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرم دهی به بدن ( پیکر تراشی ) چیست؟

 

فرم دهی به بدن ( پیکر تراشی ) چیست؟

اغلب افراد برای اینکه اندامی ورزیده و زیبای خود را حفظ کنند باید خیلی عرق بریزند هر قدر هم که ورزش کنیم، ممکن است وراثت، بالا رفتن سن، کاهش شدید وزن، انداممان را به شدت تغییر دهد. در مورد زنان باید بارداری را هم به اینها اضافه کرد و  نتیجه اندامی می‌شود که بر اثر تجمع مفرط چربی، پوست شل یا آویزان و حتی عضلات جداشده بسیار ناخوشایند و نامتناسب شده است.

 واضح است که جراحی پلاستیک سینه ( پستان ) هم اندام زنان را تغییر می‌دهد و به آن فرم می‌دهد اما به دلیل ماهیت خاص سینه ( پستان )  زنان عمل های مربوط به سینه ( پستان )  در رده خاص خود جا می گیرد. تمامی اعمال جراحی پلاستیک دیگری که شکل ظاهر بدن را تغییر میدهند در رده پیکر تراشی و فرم دهی به بدن جای می‌گیرند.

 

 فرم دهی به بدن  ( پیکر تراشی )  یعنی جراحی پلاستیکی که شکل ظاهری بدن را اصلاح می‌کند یا تغییر می‌دهد. در این شیوه ها معمولا:

  • چربی اضافی را از بدن خارج می کنند
  • پوست اضافی و بافت‌های اضافی دیگر را برمی‌دارند
  • بخش های کوچک بدن را بزرگ میکنند

 عمل‌های فرم دهی  به بدن ( پیکر تراشی )  برای ایجاد تناسب اندام بیشتر طراحی شده‌اند.
در برخی از موارد شیوه‌های فرم دهی به بدن ( پیکر تراشی ) در حد بهبود ظاهر بدن باقی نمی‌مانند. برای مثال، با کوچک کردن شکم می‌توان عارضه جدا شدن عضله شکم را که دیاستاز نامیده می‌شود اصلاح کرد. و هر چند اغلب ما می‌خواهیم لاغرتر و تراشیده تر به نظر بیاییم، هستند کسانی که می‌خواهند با گذاشتن پروتز هایی که حجم بخش های خاصی از اندامش را بیشتر میکند بدن خود را برجسته تر کنند.

 برجسته کردن بخش‌هایی از بدن در کشورهای اروپایی و آمریکایی لاتین رواج بیشتری دارد.

برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه به وب سایت ما مراجعه نمایید

http://www.jarahezibai.ir